The مذهب در آمریکا Diaries

Wiki Article

” کلا تغییر فرهنگ سخترین کار ممکن هست درواقع همون تربیت هست که یک کسی که خوب نیست بخوای تربیتش کنی که خوب بشه سخترین کاره کاریِ که تمام پیامبران و امامان درش شکست خوردن در تربیت انسان ها “.

آن ها در قبرستان ها سکونت داشته و از گوشت انسان هایی که به تازگی فوت کرده اند، تغذیه می نمایند.

اونوقت میشه بفرمایید که اکثر تقصیرات و کوتاهی ها رو گردن رهبری انداخت.

رنسانس نباید تنها مسیحیت را زیر و رو کند، در سایر ادیان هم باید اتفاق بیفتد؛

پلورالیسم تنها برای دین نوشته شده و تنها دین داران باید آن را بپذیرند. حتی اگر در مبانی خود پلورالیسم قائل به تکثّر شویم، اساس و پایه های این تفکّر فرو می ریزد.

من خودمو ایرانی نمی دونم خودمُ هیجای دیگه ای هم نمی دونم من انسانم که توی این کره خاکی بوجود اومدم و اسلام پذیرفتم

خدامحور شدن انسان هم تعبیری است که ادیان مختلف در معنا، مصادیق و چگونگی آن هیچ گونه توافقی با هم ندارند. به بیان روشن تر، هیچ مبنای نظری قابل قبولی، که بتوان بر آن تکیه کرد، نمی توان یافت که میان همه ادیان check here مشترک باشد.

گل پتوس؛ از معرفی انواع آن تا کاشت و نگهداری

و اما فرمودید که : "اصلا از همین جمهوری اسلام گفتن مشخصه این یعنی اسلامُ وطنی کردن".

دین و مذهب همواره جزء جنجالی ترین مقوله های تاریخ بشری به شمار می رود، که هر بار از سوی مقامات ادیان، حکام یا مردم به شیوه ای متفاوت خبرساز می گردند.

اینا بخصوص رضاه شاه که ایران در دورانش داهاتی بیش نبود اومد ایرانُ ساخت ایرانُ قدرتمند کرد با وجود اینکه بی سواد بود با مدیریت درستش زندگی مردم رو از اون وضع که تو لجن بودن تبدیل به زندگی ماشینی کرد و هم رفاه داشتن هم امنیت نه اینکه یکی فدای یکی دیگه بشه اگر رفاه نباشه و مدیریت درست نباشه به نوعی امنیت نیست از نوع داخلیش

هیچکس حق دریافت کمک های دولتی را نداشته و مردها به خدمت ارتش در نمی آیند.

و اما فرمودید که از امام خمینی(ره) سوال شد که : "ازش سوال میشه از اینکه داری به وطنت برمی گردی چه حسی داری در جواب میگه هیچی".

پیروان ادیان را نیز سخت به دین خود پایبند و اساس این پایبندی را بر یقینی می بیند که ایشان به عقاید و ارکان دین خود دارند.

Report this wiki page